ویدئوچیدمان ” من تو او ” / سال خلق و اجرا 1392-1393 / مدت زمان ویدئو: 01:30 / سیاه و سفید / صامت
در این ویدئو، تصویر 4 کودک در حالی که دارای حرکتی آونگ گونه و بدون ثبات بوده و در حال نگاه کردن به مخاطب از پایین هستند دیده میشود، هر از گاهی تصویری از زیر دریا و حرکت ماهیها با تصویر کودکان ادغام میشود.
در زمستان سال 1392 این ویدئو در یک آکواریوم به ابعاد 60*80*25 سانتیمتر در زیر بستری از ترکیب آب و روغن سوختۀ صنعتی در موزه حمام علی قلی آقا-اصفهان به نمایش درآمد. ترکیب تصاویر با چیدمان موجود بیانی داشت از پیوستگی حیات تمامی موجودات کره زمین به رفتار انسان با طبیعت، وابستگی موجودات به آب و اهمیت حفظ آن و همچنین گره خوردن سرنوشت انسان به سرنوشت تمام موجودات.
“من تو او” در نمایشگاه گروهی با عنوان آب، در بخش جنبی و کییوریتال دومین جشنواره ویدئوآرتیست به نمایش درآمد.
پس از استقبال گرم هنرمندان و عامه مردم از نمایشگاه ” آب ” در حمام علی قلی آقا، بخش فرهنگی شهرداری اصفهان به عنوان اسپانسر این رویداد، پیشنهاد نمایش برخی از آثار را برای بازدید عمومی تر داده و نمایشگاهی با عنوان ” زآینده رود ” در نوروز 1393 برای عموم مردم در یکی از حجره های زیرین پل خواجو برگزار شد و دیگر بار، چیدمان “من تو او ” به نمایش در آمد.
یکی از اتفاقات جالب در زمان نمایش این اثر، این بود که برخی از مخاطبین (عام) تلاش میکردند تا با برداشتن یا کنار زدن روغن های سوخته با کمک دستمال کاغذی یا حتی فوت کردن، به تصاویر واضح تری برسند انگار که تحمل آلودگی بصری برایشان سخت بود.